توبه ای از جنس بندگی ...
توبه ای از جنس بندگی ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

توبه ای از جنس بندگی ...

 

خداوند چنین نبوده است که نعمتی را که به قومی ارزانی داشته است تغییر دهد مگر آنکه آنان وضع خود را تغییر دهند.(سوره ی انفال آیه ی 53)

 

قبل از اینکه خودارضایی رو شروع کنی خیلی چیزا داشتی که الان نداری...ذهن و جسمت سالم بود ذهنت خوب کار می کرد حافظه ی خوبی داشتی درسها رو خوب می تونستی بخونی و یاد بگیری توو تحصیلت موفق بودی ولی الان چی؟ ... یه اراده ی قوی داشتی که باهاش می تونستی  هر سدی رو متلاشی کنی و به ...

هر هدفی برسی .

 

صورتت شبیه صورت مرده ها نبود دور چشات گود و تیره نبود صورت شاداب و هیکل روفرمی داشتی..موهات اینطوری ریزش پیدا نکرده بود افسرده و دلگیر نبودی اون موقع معنای واقعی خوشحالی رو می تونستی درک کنی...منزوی نبودی با خونواده با مردم دور و ورت ارتباط قوی و صمیمانه ای داشتی بقیه می تونستن به عنوان یه آدم محکم و کاردرست روت حساب کنن ولی الان چی؟؟

 

تو دیگه بنده ی خوب خدا نیستی تو وضع خودتو تغییر دادی و بنده ی شهوتت شدی ...

 

و خداوند مثلی زده است شهری را که امنیت و آرامش داشت و از جانب خداوند رزق و روزی  فراونی به آن میرسید پس نعمت های خدا را ناسپاسی کردند و خدا هم به سزای آنچه می کردند طعم گرسنگی و ترس فراگیر را به آنان چشانید(سوره ی نحل آیه ی 122)...

 

ما قدر نعمتها خدا رو ندونستیم و با انجام این گناه زشت خدارو ناسپاسی کردیم..

 

از امام باقر روایت شده که فرمود:هیچ بنده ای نیست جز اینکه در قلبش نقطه ی سفیدی است هر گاه گناهی مرتکب شود در آن سفیدی نقطه ی ساهی پدید می اید پس اگر توبه کند ان سیاهی از بین می رود و اگر ادامه دهد آن ساهی  افزون می گردد تا تمام سفیدی قلب را فرا می گیرد و هنگامی که سفیدی قلب به سیاهی پوشیده شد صاحب آن قلب هرگز به سوی نیکی بر نمی گردد و این سخن خدای عزوجل است :کلا بل ران علی قلوبهم ما کانو یکسبون.

 

در نتیجه انجام این گناه قلبت سیاه شده و نور خدا دیگه توو قلبت روشن نیست یه جورایی همنشین شیطان شدی و به خدا پشت کردی، به خیلی از چیزا دیگه به اون صورت اعتقاد نداری من خودم مثه سابق دیگه تو مراسم عزاداری امام حسین نمی تونم اشک بریزم و ناله کنم...این من بودم که با انجام این گناه عشق حسین رو تو دلم کم رنگ کردم....

این تیرگی قلب و دوری از لطف خدا رو می شه با یه توبه ی واقعی از بین برد...توبه ای از جنس بندگی...

 

قل یا عبادی الذین اسرفو علی انفسهم لا تنقطو من رحمه الله(سوره ی زمر آیه ی 53)

 

"بگو ای بندگان من که به زیان خود زیاده روی (گناه)کرده اید از رحمت خدا ناامید نشوید"

 

خدا چشم به راه همه ی ماست...

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: توبه ای از جنس بندگی , , , ,